Alla inlägg den 27 april 2011

Av whatcanisay - 27 april 2011 14:27

Jag kan inte fatta att det hände

Det är en såndär grej som man har mardrömmar om

och sen händer dom i verkligheten.

Jag blev helt paralyserad och visste inte vad jag skulle ta mig till,

så jag bara satt där och såg på er.

Såg på hur du skrattade med henne, hur hon rörde vid dig precis som jag brukade göra.

Jag fanns inte i er värld, fast jag satt rakt framför er.

Alla andra kollade på spänt på mig och höll andan och väntade på en reaktion som aldrig kom.

Men vad skulle jag ha gjort, blivit arg och slått någon (det känndes iofs som det mest lockande alternativet) Dragit på ett stort leende och bara låtsas att allt var okej?


Och när hon lutade sig fram och berättade allt, då kände jag hoppet pysa ur mig. För jag visste att jag inte kunde vinna. Enda sättet hade varit om han hade valt mig. Och i vilken drömmvärld kommer det hända?


Så jag förlorade. Eller gav upp är väl bättre uttryckt. För vem kan tävla mot en bästa kompis?


Ingen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards